کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بخش دوم کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون در حجم 63 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از محتوای پاورپوینت بخش دوم کتاب گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی و مدیریت پیتر میسون:

محتوای اسلاید 1

به نام خدا

ترجمه ی پیش رو فعالیتی کلاسی جهت ارتقای دانش و تقویت زبان انگلیسی در حوزه ی گردشگری به صورت تخصصی میباشد، بنابراین با اینکه دانشجویان تلاش زیادی برای درک درست مفاهیم و ارائه ی ترجمه ای روان و صحیح کرده اند ممکن است با اشتباهات ترجمه روبرو شوید در این صورت به نسخه ی اصلی مراجعه کرده و قسمت مورد نظر را مجددا مطالعه فرمایید.

کتاب تاثیرات گردشگری، برنامه ریزی و مدیریت آن اثر پیتر ماسون شامل چهار بخش و 18 فصل است در این قسمت به مطالعه ی بخش دوم میپردازیم.

محتوای اسلاید 5

بخش دوم – فصل 7

درک معنای برنامه ریزی؛ مدیریت؛ درک رابطه بین برنامه ریزی و مدیریت؛ معانی برنامه ریزی گردشگری و مدیریت درک مفهوم ت و ماهیت ت گردشگری.
معرفی درک برخی از ایده های اولیه در برنامه ریزی گردشگری، مدیریت و پایداری.

ماهیت برنامه ریزی

هدف از برنامه ریزی یک فرایند برای پیش بینی و یافتن راه حل های بهینه، برای مشکلات و برای افزایش امید و به حداکثر رساندن منافع توسعه است، که نتایج قابل پیش بینی تولید را به همراه خواهد داشت.

برنامه ریزی دنباله ای از عملیات و اقدامات طراحی شده اند برای تحقق یک هدف واحد و یا مجموعه ای از اهداف مرتبط ا(ویلیامز 1998، ص 126)

مدت برنامه ریزی

مدت برنامه ریزی را می توان در انواع زمینه ها  استفاده کرد؛ می توان آن را در ارتباط با افراد، گروه ها، سازمان ها و دولت ها  استفاده کرد. این را می توان در رابطه با تنظیمات مختلف جغرافیایی، مانند شهری و روستایی، همانطور که در مقیاس های مختلف از جمله محلی، منطقه ای و ملی اعمال می شود استفاده کرد.

محتوای اسلاید 17

فصل 8

بازیکنان کلیدی در برنامه ریزی و اداره گردشگری

مدیریت گردشگری به وضوح با گردشگران خود در ارتباط است و نیاز به در نظر گرفتن میزبان یا جمعیت ساکن دارد.

  • مدیریت گردشگران - بازدید کننده
    • نقش جامعه میزبان
    • مدیریت منابع برای گردشگری (به ویژه منابع زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی)
    • مدیریت صنعت گردشگری
    • مشارکت در برنامه ریزی گردشگری و مدیریت

بازیکنان کلیدی در برنامه ریزی گردشگری و مدیریت :

گردشگران
جامعه میزبان
صنعت گردشگری
سازمان های دولتی (در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی)
بازیکنانی که کمتر دیده می شوند، اما با این حال نقش بسیار مهم دارند، سازمان های داوطلبانه - سازمان های غیر دولتی (از جمله موسسات خیریه و گروه های فشار) و نیز رسانه ها می باشد. (Swarbrooke، 1999)


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : برنامه ,مدیریت ,ریزی ,گردشگری ,پیتر ,محتوای ,برنامه ریزی ,محتوای اسلاید ,ریزی گردشگری ,کتاب گردشگری ,پیتر میسون ,گردشگری اثرات، برنامه‌ریزی ,کتاب گردشگری اثرات،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

IML system - vstimlsystem.com انواع دستگاه دسته بندی Kimberly Whitney Curt Anthony بادرود رسانه کامي موزيک شبنم چت|چت شبنم|شبنم چت روم انشالند